U kan een afspraak maken via de website (7/7 – 24/24) of telefonisch via het secretariaat (Ma-Vr 8-12u).

Gelieve bij het maken van een elektronische afspraak de reden te vermelden opdat de dokter een correcte inschatting kan maken van de tijd die er voorzien moet worden (bv. bondige beschrijving klachten, voorschriften, bloedafname, EKG, gynaecologisch onderzoek, preoperatief onderzoek, vaccinaties, onderzoek i.k.v. verzekeringsdoeleinden, …).

Bij het maken van een telefonische afspraak zal de secretaresse u vragen naar de reden van uw afspraak. Zij is daartoe opgeleid en eveneens gebonden aan het beroepsgeheim. Op basis daarvan kan zij een zo goed mogelijke inschatting maken van de aard en spoedeisendheid van uw klachten.

Niet alle beschikbare plaatsen worden vrijgegeven op de website. Indien u met een dringend probleem zit, neem dan telefonisch contact op. 

Als u niet aanwezig kan zijn op uw afspraak moet u minstens 24 uur VOORAF verwittigen. Bij het niet (tijdig) verwittigen, kan de consultatie aangerekend worden! Contacteer in de voormiddag het secretariaat TELEFONISCH 02/ 582 75 19 van 8u tot 12u. In de namiddag de huisarts. NIET PER SMS en  NIET PER MAIL! Wij danken u voor uw begrip.

Vous pouvez annuler votre rendez-vous jusqu’à 24h AVANT votre rendez-vous, vous pouvez annuler le rendez-vous sinon nous sommes obligés de facturer la consultation! Le matin, contactez le secrétariat PAR TéLéPHONE 02/ 582 75 19 de 8h à 12h. Dans l’après-midi, vous pouvez contacter le médecin par téléphone. PAS DE SMS et PAS PAR MAIL. Nous vous remercions de votre compréhension.